Låt oss komma i kontakt redan idag!

Kontakt

Fråga på.
Vi finns här för dig.

Vanliga frågor och svar

Du finner de flesta svaren på dina frågor här.

Om du är intresserad av att bli kund hos oss börjar du med att boka ett hemsök. Detta gör du genom att gå in på ”Kontakta oss” och fylla i formuläret. Vi kontaktar dig inom kort för att bestämma tid och datum för mötet.

Första gången vi kommer med vår städning saker. Vid den andra städningen och vidare kunden tillhandhåller all städmaterial och en lista på det som bör finnas hemma finner ni under fliken ”städmaterial”.

Nej, du behöver inte vara hemma. Många av våra kunder har låtit oss kvittera ut nycklar, detta underlättar vår arbete men är inget krav.
Naturligtvis, så länge du ansvarar för att vi får arbetsro att göra ett gott arbete.

Frihet Städ AB har försäkringar som täcker eventuella skador på egendom som vår personal orsakar.

Uppsägningtiden är endast 2 (två) veckor,

Ja vid regelbunden hemstädning har kund en och samma städerska. Vissa undantag som sjukdom eller semester skickar vi en vikarie

Du kommer att få fakturan en gång i månaden, inom 3 dagar efter din senaste städning varje månad.